2011-10-14

stan

var hos läkaren idag, gick väl bra, bara att man aldrig får reda på vad jag har för fel!
men doktorn säger att jag kanske har struma, orkar inte gå in i detalj vad det är för är inte säker på om jag har det än men om ni vill veta vad, sök på google eller vänta tills jag får reda på om jag har det eller inte :).
får ju hoppas på inte för vill inte äta tabletter tills jag är uppåt 20 år eller hela mitt liv!
aja,
efter skolan var jag i stan för att göra såna där sidecut fläter men så klart var den frisörsalongen stängd tills på måndag, FML.
typ.
men har alltid otur i sånt!
åååhh
aja fick mig en tröja;

och nu har jag köpt godis och monster som jag kommer äta sen när idol början.
och jag blir lätt hypper av en sån så kommer fan aldrig hålla tyst under programet -.-.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar