2011-10-03

dagens

som ni ser så är inte bloggen helt fixad än för har inte hunnit att göra i ordning den helt ännu men ska allt få den fixad!

men idag så slutade vi 11:50 för vi hade håltimma på sista lektionen men så var det en buss som gick 13:10 hem men jag kollade på när william och teddie spelade pingis så jag glömde helt bort tiden så stanade kvar med dom tills klockan halv 3 då :).

när jag kom hem så var jag as sliten efter skoldagen så jag låg bara i soffan och väntade tills mamma kom hem och när klockan var 16:45 så kom pappa hem.
så jag, mamma och cecilia åkte till stan och piercade mig i naveln igen... andra gången gilt då va!
när vi var i fla när mamma skulle handla så träffade vi cecilias kille pontus och birre, snackade med dom en stund och sen åkte vi vidare hem och nu ligger jag här i sängen och har as tråkigt!
men ni får bild på piercingen om en stund! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar