2011-10-11

försovning!

försov mig då imorse... min klocka ringde 05:30 men så somnade jag om och då väckte pappa mig 06:20 och man bara vafan 50 minuter försovning och cyklar till skolan 06:55 så 35 minuter på mig att välja kläder, duscha, blåsa håret, platta håret, sminka mig, äta, borsta tänderna, tvätta piercingen och sånt, hann allt förutom att sminka mig, tog bara brunkräm och hann inte tvätta piercingen så ska göra det snart så det inte blir infekterat igen ^^.
då blir jag förbannad om det blir det!
men kom hem för en halv timme och har hunnit äta och nu ligger/sitter jag i sängen och fryser som en jävla juuuude!
så tog på mig ett bar mjukisar!
gör det alltid när jag kommer hem :3.

men lägger ut dagensoutfit senare och dagensmusik om en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar